به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، صبح امروز نخستین جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان سمنان در سال ۱۴۰۵ به ریاست فرج اله ایلیات معاون عمرانی استاندار، دبیری حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی مربوطه برگزار شد.
در این جلسه ۴ پرونده با موضوع تعیین کاربری به منظور احداث مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی در محور ایوانکی-گرمسار، تعیین کاربری آموزش، تحقیقات و فناوری واقع در ضلع شمالی دانشکده هنر دانشگاه سمنان، تهیه و تدوین طرح با محوریت گردشگری پیرامون اراضی دربند و اجرایی کردن تبصره ۳ ماده ۲ آیین نامه اجرایی قانون حفاظت از خاک مورد بررسی و در رابطه با آن موافقت و مخالفت صورت گرفت.